Descărcare Raport de autoevaluare.pdf
Textul raportului (in extenso)
LISTA ANEXELOR LA RAPORTUL DE AUTOEVALUARE
în vederea evaluării periodice a programului de studii universitare de licenţă
SOCIOLOGIE a Universității Creștine Partium
I. PREZENTAREA UNIVERSITĂŢII CRESTINE PARTIUM
1.1. Cadrul juridic de organizare şi funcţionare al Universităţii Creştine Partium
Anexa 1.1.1. Premisele istorice ale învățământului superior din Oradea și istoricul Universității Creștine Partium
Anexa 1.1.2. Legea nr. 196 din 21 octombrie 2008
1.2. Structura organizatorică a instituţiei
Anexa 1.2.1. Organigrama Universității Creștine Partium
1.3. Misiunea şi obiectivele Universităţii Creştine Partium
Anexa 1.3.1. Carta Universității Creștine Partium 2016
1.4. Dinamica performanţelor (evoluţia şi perspectivele instituţiei)
Anexa 1.4.1. Dinamica programelor de studiu
1.5. Activitatea managerială şi structurile instituţionale
Anexa 1.5.1. Regulamentul intern
Anexa 1.5.2. Regulamentul privind activitatea profesională a studenților
Anexa 1.5.3. Comisiile permanente ale Senatului
Anexa 1.5.4. Planul strategic al UCP 2016-2020
Anexa 1.5.5.A. Planul operaţional al UCP 2016
Anexa 1.5.5.B. Planul operaţional al UCP 2017
Anexa 1.5.6. Regulamentul de organizare şi desfăşurare a alegerilor şi concursurilor pentru structurile şi funcţiile de conducere din Universitatea Creştină Partium 2015
Anexa 1.5.7. Regulamentul pentru alegerea reprezentanţilor studenţilor din Universitatea Creştină Partium 2013
Anexa 1.5.8. Codul etică și deontologie universitară 2011
Anexa 1.5.9. Regulamentul de funcţionare a Comisiei de Etică universitară 2011
Anexa 1.5.10. Descrierea atribuțiilor Senatului Universității și Consiliului de Administraţie, structurile de conducere ale Universității Creștine Partium
Anexa 1.5.11. Regulamentul de organizare şi funcţionare a Senatului Universitar 2017
Anexa 1.5.12 Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului de Administraţie 2017
Anexa 1.5.13. Regulament de organizare și funcționare a Facultății de Economie și Științe Sociale 2017
Anexa 1.5.14.. Regulament de organizare și funcționare a Facultății de Litere și Arte 2017
1.6. Personalul didactic
Anexa 1.6.1. Regulamentul privind ocuparea posturilor didactice
Anexa 1.6.2.. Centralizarea situaţiei ocupării posturilor cu cadre didactice titulare la nivel de universitate şi facultăți; Situaţia posturilor didactice pe facultăţi şi departamente 2017
Anexa 1.6.3. Situaţia cadrelor didactice pensionate 2017
Anexa 1.6.4. Regulament privind întocmirea statelor de funcții ale personalului didactic 2017
Anexa 1.6.5. Model fișa postului
Anexa 1.6.6. Metodologia de completare a fișei postului
1.7. Colaborări cu alte instituţii
Anexa 1.7.1. Regulamentului colaborării academice internaţionale
Anexa 1.7.2. Convenții de colaborare internaționale
Anexa 1.7.3. Lista universităților partenere în programul ERASMUS
Anexa 1.7.4. Regulamentul privind organizarea și desfășurarea mobilităților prin programul LLP-erasmus+
Anexa 1.7.5. Situația programului de mobilitate ERASMUS la nivelul Departamentului de Științe Socio-Umane
1.8. Cercetarea ştiinţifică
Anexa 1.8.1. Strategia privind cercetarea ştiinţifică a UCP
Anexa 1.8.2. Situația realizărilor științifice ale cadrelor didactice în perioada 2011–2015
Anexa 1.8.3. Strategia privind cercetarea ştiinţifică a Facultății de Științe Economice și Sociale
Anexa 1.8.4. Strategia privind cercetarea ştiinţifică a Facultății de Litere și Arte
Anexa 1.8.5. Model formular autoevaluare științifică anuală
Anexa 1.8.6. Lista manifestărilor ştiinţifice organizate la nivelul Universității în perioada 2009–2017
1.9. Baza materială
Anexa 1.9.1. Dotarea sălilor de curs și seminarii
Anexa 1.9.2. Dotarea laboratoarelor de informatică
Anexa 1.9.3. Software și licente
Anexa 1.9.4. Regulament Centru de Informatică
Anexa 1.9.5. Centralizator IT
Anexa 1.9.6 Fondul de carte al bibliotecii universitare (domeniul socio-uman)
Anexa 1.9.7. Lista bazelor de date on-line accesibile din biblioteca Universitară
Anexa 1.9.8. Lista abonamentelor la publicații, respectiv periodice românești și străine
1.10. Încadrarea programului evaluat în politica Universităţii
Anexa 1.10.1. Cifre de școlarizare la nivelul Facultății de Științe economice și sociale 2017-2018
Anexa 1.10.2. Planul strategic de dezvoltare al Facultății de Științe Economice și Sociale pe anii 2017–2020
Anexa 1.10.3. Planul strategic de dezvoltare al Departamentului de Științe socio-umane din cadrul Universităţii pe anii 2017–2020
Anexa 1.10.4. Plan operațioanl al Facultății de de Științe economice și sociale 2017
Anexa 1.10.5. Plan operațioanl al Departamentului de Știinte socio-umane 2017
PARTEA A II-A. EVALUAREA PROGRAMULUI DE STUDII
2.1. CERINȚE NORMATIVE
2.1.1. Cadrul juridic de organizare şi funcţionare
Anexa 2.1.1.1. H.G. 410/2002
Anexa 2.1.1.2. Raport de evaluare ARACIS 2011
Anexa 2.1.1.3. H.G. 87/2011
Anexa 2.1.1.4. H.G. 96/2011
Anexa 21.1.5. H.G. 707/2012
Anexa 21.1.6. H.G. 493/2013
Anexa 2.1.1.7. H.G. 580/2014
Anexa 2.1.1.8. H.G. 575/2015
Anexa 2.1.1.9. H.G. 376/2016
Anexa 2.1.1.10 H.G. 140/2017
Anexa 2.1.1.11. H.G. 615/2017
2.1.2. Misiunea şi obiectivele programului de studii de licență Sociologie
Anexa 2.1.2.1. Misiunea Departamentului de Științe Socio-Umane
Anexa 2.1.2.2. Grila Cadrului Național al Calificărilor pentru programul de studii Sociologie
2.1.3. Personalul didactic
Anexa 2.1.3.1. Lista personalului didactic
Anexa 2.1.3.2. Extras din statul de funcții pentru anul academic 2017/2018
Anexa 2.1.3.3. Extras din statul de funcții pentru anul academic 2017/2018 cu fracțiuni de norme privind ocupare a posturilor
Anexa 2.1.3.4. Situația gradului de ocupare a personalului didactic pentru anul universitar 2017/2018
Anexa 2.1.3.5. Lista de cursuri si alte lucrări necesare procesului de învățământ – program de studii universitare de licență Sociologie
Anexa 2.1.3.6. CV-urile și listele publicațiilor ale cadrelor didactice
2.1.4. Conţinutul procesului de învăţământ
Anexa 2.1.4.1. Plan de învățământ pentru programul de studii universitare de licență
Anexa 2.1.4.2. Regulament pentru aplicarea sistemului de credite transferabile
Anexa 2.1.4.3. Model fișa disciplinei / plan analitic
Anexa 2.1.4.4. Model convenție practică
Anexa. 2.1.4.5. Convenții de practică încheiate în cadrul proiectului Practimuss
2.1.5. Studenţii
Anexa 2.1.5.1.Regulamentul de organizare a universității privind admiterile la studii universitare de licență
Anexa 2.1.5.2. Criterii de admiterile la studii universitare de licență la nivelul Departamentului de Științe Socio-Umane
Anexa 2.1.5.3. Ghid admitere 2017-2018
Anexa 2.1.5.4. Pliantul de informare a specializării Sociologie 2017-2018
Anexa 2.1.5.5. Afișul de informare de pe site-ul Universității Creștine Partium
Anexa 2.1.5.6. Contract de studii universitare
Anexa 2.1.5.7. Contract de studiu specializarea Sociologie
Anexa 2.1.5.8. Orarul specializării de Sociologie pe Semestrul I 2017/2018
Anexa 2.1.5.9. Regulament privind organizarea și desfășurarea examenului de licenţă
Anexa 2.1.5.10. Supliment la diplomă
Anexa 2.1.5.11. Certificat de studii
Anexa 2.1.5.12. Extras din registrul matricol
Anexa 2.1.5.13. Regulament privind actele de studii
Anexa 2.1.5.14. Adeverința de studii
2.1.6. Cercetarea ştiinţifică
Anexa 2.1.6.1. Planurile privind cercetarea științifică a Departamentului de Științe Socio-Umane în perioada 2012-2017
Anexa 2.1.6.2. Cercetări științifice în relație cu disciplinele predate
Anexa 2.1.6.3. Centralizatorul datelor privind cercetarea științifică
Anexa 2.1.6.4. Manifestări științifice organizate de către Departamentul de Științe Socio-Umane în perioada 2011–2017
2.1.7. Baza materială
Anexa 2.1.7.1. Indicatori spații
Anexa 2.1.7.2. Listă soft-uri și licențe
Anexa 2.1.7.3. Fond de carte propriu corespunzător disciplinelor prevăzute în planurile de învățământ pe ciclul de studii universitare de licență
Anexa 2.1.7.4. Lista abonamentelor la publicații și periodice românești și străine
Anexa 2.1.7.5. Convenții de colaborare cu biblioteci
2.2. CRITERII ȘI STANDARDE DE PERFORMANȚĂ
A. Capacitate instituţională
A.1. Structurile instituționale, administrative și manageriale
Anexa A.1.1. Codul de etică și deontologie universitară a Universității Creștine Partium
Anexa A.1.2. Regulament de funcționare al Comisiei de etică și deontologie universitară
Anexa A.1.3. Regulamentul comisiei de audit intern
A. 2. Baza materială
Anexa A.2.1. Spații departament
Anexa A.2.2. Laboratoare
B. Eficacitate educaţională
B.1. Conţinutul programelor de studiu
Anexa B.1.1. Analiza admiterii 2012-2017
Anexa B.1.2. Fișele disciplinelor din planul de învățământ al programului de studii
B.2. Rezultatele învăţării
Anexa B.2.1. Situație absolvenți
Anexa B.2.2. Orar de consultații și tutoriale
B.3. Activitatea de cercetare ştiinţifică
Anexa B.3.1. Prezentarea Institutului Programelor de Cercetare al Fundației Sapientia
Anexa B.3.2. Lista granturilor de cercetare–dezvoltare obținute de echipele de cercetare ale Departamentului de Științe Socio-Umane în perioada 2012-2017
Anexa B.3.3. Lista participărilor cadrelor didactice ale Departamentului de Științe Socio-Umane la conferințe și sesiuni științifice în perioada 2012-2017
Anexa B.3.4. Lista articolelor publicate de personalul didactic al Departamentului de Științe Socio-Umane în publicații științifice de prestigiu în perioada 2012-2017
Anexa B.3.5. Lista cărților științifice publicate de personalul didactic al Departamentului de Științe Socio-Umane în calitate de autor în perioada 2012-2017
Anexa B.3.6. Lista cărților științifice editate / coordonate de personalul didactic al Departamentului de Științe Socio-Umane în publicații științifice de prestigiu în perioada 2012- 2017
C. Managementul calităţii
C.1. Organizarea sistemului de asigurare a calităţii
Anexa C.1.1. Regulamentul privind asigurarea calităţii serviciilor educaţionale în Universitatea Creştină Partium
C.2. Iniţierea, aprobarea, monitorizarea și evaluarea periodică a programelor de studiu
Anexa C.2.1. Regulamentul de la iniţiere, aprobare, monitorizare si evaluare periodică a programelor de studiu
C.3. Evaluarea studenţilor
Anexa C.3.1. Regulament privind evaluarea și examinarea studenţilor
C.4. Calitatea personalului didactic şi de cercetare – Proceduri de evaluare periodică a calităţii corpului profesoral
Anexa C.4.1. Metodologia evaluării activității didactice a personalului didactic universitar
Anexa C.4.2. Fişă de autoevaluare anuală a activităţii ştiinţifice
Anexa C.4.3. Procedura privind evaluarea colegială
Anexa C.4.4. Formular pentru evaluare colegială
Anexa C.4.5. Evaluarea cadrelor didactice de către studenți. Principii și proceduri
Anexa C.4.6. Model chestionar de evaluare
Anexa C.4.7. Fișa de evaluare a cadrului didactic de către directorul de departament
C.5. Accesibilitatea şi adecvarea resurselor pentru învăţare
Anexa C.5.1. Fondul de carte al Bibliotecii pentru domeniul Sociologie
Anexa C.5.2. Regulamentul privind activitatea profesională a studenților
Anexa C.5.3. Regulament de acordare a burselor
Anexa C.5.4. Contract de închiriere sală sport 2017
C.6. Baza de date actualizată sistematic, referitoare la asigurarea internă a calităţii
C.7. Transparenţa informaţiilor de interes public cu privire la programele de studii şi, după caz, certificatele, diplomele şi calificările oferite
C.8. Funcţionalitatea structurilor de asigurare a calităţii educaţiei, conform legii
Anexa C.8. Raportul de autoevaluare a calității pentru anul universitar 2015/2016
D. Analiză SWOT pe baza raportului de autoevaluare
Anexa D.1. Analiza SWOT